вівторок, 1 листопада 2016 р.

Всеукраїнський конкурс «Шкільна бібліотека - 2017»
Номінація
«Читання і діти: діапазон бібліотечних ідей і можливостей»



 Хай КНИГА буде поміж вас

Візитна картка шкільної бібліотеки
Доманівської ЗОШ І-ІІІ супенів

 
Проблема, над якою працює бібліотека:
"Бібліотека – користувач – книга – інформація. Формування бібліотечного простору та інформаційної культури учнів засобами шкільної бібліотеки ”.
Розвивати інтерес учнів до знань, відродження духовності, традицій українського народу, шанобливо ставитись до книги, черпати із книги, як із найчистішого джерела, знання і почуття любові до своєї Вітчизни, до свого народу

Основні завдання:
Здатність випускників школи до саморозвитку і самовдосконалення повинна здійснюватися шляхом самостійного набуття знань, опрацювання інформації, роботи з різноманітною літературою.

Одним із пріоритетних завдань школи є забезпечення навчально-виховного процесу необхідною навчально-методичною, довідковою, науково-популярною літературою.
  
Візитна картка бібліотеки:
Назва  бібліотеки  

бібліотека  Доманівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №2
Адреса
смт. Доманівка,  вул. Шкільна, 2
Телефон 9 – 12 – 08
Дата  створення бібліотеки
1976 рік
Кадрове забезпечення
1 бібліотекар
Режим  роботи,  вихідні  дні
щодня  з  8.00  ранку до 16.00  вечора, крім суботи та  неділі

Яку  категорію  читачів  обслуговує
учнів  1  -  11  класів та  вчителів
Загальна  площа
130  кв. м.
Структура  бібліотеки
читальний зал, книгосховище, телевізійний  клас та кімната для збереження  підручників

Технічне оснащення
відсутнє,
кабінет інформатики
Обсяг і склад фонду
18649 примірників,
в т.ч. книг за  галузями  знань:
суспільної       - 519
природничої   - 652
технічної         - 153

гуманітарної   - 5938
в т.ч. підручників – 11387
Кількість читачів
320: учнів – 287, вчителів - 33
Кількість відвідування
3797
Кількість  книговидачі
2092
Використовувані форми роботи
бесіди, індивідуальні консультації,
загальношкільні заходи,
участь у конкурсах,
тематичні та інформаційні години,
інтелектуальні ігри;
книжкові виставки,
тематичні перегляди, огляди літератури,
рекомендаційні списки, буклети,
   памятки.
Взаємодія з інштими закладами
з центральною районною бібліотекою, бібліотекою для дітей, бібліотекою РНВК та ін.
Взаємодія з вчителями-предметниками
з вчителями мовниками: української та всесвітньої літератури; історії, географії, біології та ін.



Бібліотекар не службовець, який спостерігає,чи всі книги на полицях, а людина, яка допомагає читачам активно їх використовувати"
                                      (І. Еренбург)

Візитна картка бібліотекаря:
Бібліотекар
Славітінська  Світлана   Володимирівна
Дата  народження
11.06.1965 р.
Освіта
середня-спеціальна

Який навчальний заклад і коли закінчено
Миколаївський коледж культури і мистецтв (Миколаївське  культурно – освітнє  училище), 1984
Відлік  стажу

з 1984 р.
загальний – 32 роки;
на даній посаді – 24 роки

Кваліфікаційна категорія
Бібліотекар І категорії

Мій професійний кодекс
Життєве кредо: "Моя професія свята – Вкладаю душу я в Дитину"
Професійне кредо: "Відкрити у кожному читачеві душу творця, дати йому змогу пробудитися і розквітнути.

КНИГИ  -  ВАШІ ДРУЗІ
ПАМ’ЯТКА ЧИТАЧУ
Дорогі діти – наші любі читачі!
Вчіться в героїв книжок любити нашу рідну землю – її лани і ліси, міста і заводи, небо і річки, мову і мистецтво.
Людина, яка любить і вміє читати, – щаслива людина. Навколо неї завжди багато розумних, добрих і вірних друзів. Друзі – це книги.
Читайте! Хай не буде у вас жодного дня, щоб ви не прочитали хоча б однієї сторінки з нової книги. 



Бажаємо вам гарного відпочинку, активного читання та успіхів!
 Ваш бібліотекар
Пам'ятай: читання - одне з найголовніших завдань у самоосвіті, ставитись до нього треба серйозно!
Тут книжки художні й наукові,
Для дітей є віршики й казки.
А крім того – аура спокою

В храмі книги затишно завжди.

Як читати книжку
o      Внутрішньо налаштуйся на читання. Не поспішай, не «ковтай» зміст книжки, а читай уважно, вдумливо, намагайся запам'ятати прочитане.
o     Зміст треба осмислювати. Не можна допускати механічного фіксування тексту.
o     Вчися читати швидко, не проговорюючи про себе, охоплюй поглядом цілі фрази, речення.
o     Для свідомого сприйняття прочитай передмову. Перегортаючи сторінки, обміркуй заголовки.
o     Коли чогось не розумієш, не поспішай гукати на допомогу інших. Спочатку спробуй сам розібратися. Користуйся словниками, довідниками.
o     Роби помітки, виписки, за потреби склади план (тези, конспект).
o     Найцікавіше запам'ятай. Порівнюй прочитане з уже відомими фактами, знайди місце в системі знань.
o     Прочитавши книжку, обміняйся думками і враженнями про неї з друзями, дай оцінку. Згадай основні образи, події, думки.
o     Порівняй власну думку про книжку з відгуками і рецензіями на неї: один розум добре, а колективний – краще.
o     Зроби відповідні записи про книжку у читацькому щоденнику.


Немає коментарів:

Дописати коментар